Zarząd firmy Fargo Invest W Skarżysku-Kamiennej - Gonciarz Janusz Piotr, prezes zarządu
Gonciarz Janusz Piotr jest w zarządzie KRS FARGO INVEST W SKARŻYSKU-KAMIENNEJ
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Gonciarz Janusz Piotr jest również w zarządzie FARGO INVEST W SKARŻYSKU-KAMIENNEJ, która została założona 2005-04-15 i ma siedzibę przy RZEMIEŚLNICZA 1, PL-26-110, SKARŻYSKO-KAMIENNA. KRS FARGO INVEST W SKARŻYSKU-KAMIENNEJ zajmuje się roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych, wykonywanie wykopów i wierceń geologiczno-inżynierskich, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych i klimatyzacyjnych, wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych i inne. NIP FARGO INVEST W SKARŻYSKU-KAMIENNEJ: 6631002626. REGON FARGO INVEST W SKARŻYSKU-KAMIENNEJ: 290542874.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Gonciarz Janusz Piotr
Więcej informacji o FARGO INVEST W SKARŻYSKU-KAMIENNEJ
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby