Firma Farbia
| Adres | UL. GDAŃSKA 7A, PL-70-660, SZCZECIN | |
| Województwo | zachodniopomorskie | |
| Telefon |
|
|
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | farbiamax.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Produkcja mebli kuchennych | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL45 1020 4795 0000 9102 0464 7394
|
Działalność PKD:
Opis firmy
Farbia Max to firma z siedzibą w Szczecinie, specjalizująca się od kilkunastu lat w produkcji frontów meblowych na zamówienie, w tym frontów kuchennych, do salonów i łazienek. Produkty wyróżniają się wysoką jakością wykonania dzięki doświadczonym stolarzom i starannie dobranym surowcom. Klienci mogą personalizować fronty meblowe, dostosowując je do różnych stylów wnętrz takich jak klasyczne, nowoczesne, rustykalne czy vintage oraz wybierać spośród wykończeń obejmujących lakierowanie, malowanie, frezowanie, patynowanie i ryflowanie. Firma oferuje także usługi renowacji mebli i malowania wyrobów drewnianych. Farbia Max wykorzystuje nowoczesne maszyny CNC do precyzyjnego frezowania i prowadzi kontrolę jakości na każdym etapie produkcji.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Farbia (REGON 38963616200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
10 małych i średnich spółek z GPW do portfela na 2026 r.
Analitycy z Biura Maklerskiego mBanku przedstawili listę giełdowych faworytów z grona małych i średnich spółek.
OpenAI kupił polski start-up
OpenAI, twórca ChataGPT, przejął polską spółkę Neptune.ai, zajmującą się trenowaniem modeli sztucznej inteligencji. Wartości transakcji nie ujawniono.
Analitycy podnieśli wycenę mojej perełki z portfela
Po wynikach Atremu za III kwartał analitycy podnieśli prognozy wyników i w konsekwencji cenę docelową. Ich rekomendacja nadal brzmi "kupuj".


