Zarząd firmy FALAFEL SPÓŁKA CYWILNA USAMA HADIDAH, NIDAL TAHTAH - NIDAL TAHTAH, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza NIDAL TAHTAH (CEIDG)
NIDAL TAHTAH prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FALAFEL SPÓŁKA CYWILNA USAMA HADIDAH, NIDAL TAHTAH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GEN. STEFANA "GROTA" ROWECKIEGO 8A9, PL-95-200, PABIANICE. Główny zakres działalności NIDAL TAHTAH to Pozostałe przetwarzanie i konserwowanie owoców i warzyw (PKD główne: 10.39.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, pozostała usługowa działalność gastronomiczna, przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering), ruchome placówki gastronomiczne, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne i inne. NIP FALAFEL SPÓŁKA CYWILNA USAMA HADIDAH, NIDAL TAHTAH: 7251739723. REGON FALAFEL SPÓŁKA CYWILNA USAMA HADIDAH, NIDAL TAHTAH: 100177988.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się NIDAL TAHTAH
Więcej informacji o FALAFEL SPÓŁKA CYWILNA USAMA HADIDAH, NIDAL TAHTAH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby