Zarząd firmy Fair Play Finance Marta Myśliwiec - Marta Myśliwiec, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marta Myśliwiec (CEIDG)
Marta Myśliwiec prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FAIR PLAY FINANCE MARTA MYŚLIWIEC, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-06-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. OBROŃCÓW TOBRUKU 18D109, PL-01-494, WARSZAWA. Główny zakres działalności Marta Myśliwiec to Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych (PKD główne: 66.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe pośrednictwo pieniężne, pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, działalność związana z oceną ryzyka i szacowaniem poniesionych strat, działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych i inne. NIP FAIR PLAY FINANCE MARTA MYŚLIWIEC: 8451768322. REGON FAIR PLAY FINANCE MARTA MYŚLIWIEC: 528763367.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marta Myśliwiec
Więcej informacji o FAIR PLAY FINANCE MARTA MYŚLIWIEC
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
600 mln zł dla firm na czyste technologie
Przedsiębiorstwa i konsorcja naukowo-przemysłowe mogą stanąć w szranki o dofinansowanie projektów badawczych i inwestycyjnych.

Xtreme Fitness zbuduje masę w powiatach
Do końca roku firma chce mieć ponad 160 klubów i 15 placówek Xtreme Kids, a do 2030 r. aż 750 lokalizacji działających pod różnymi, także nowymi szyldami. Kolejny krok: ekspansja w Europie

Konkuruj sam ze sobą, czyli o wyborze benchmarku
Trochę to trwało, ale w końcu stopą zwrotu dogoniłem, a nawet przegoniłem wynik WIG. Zadałem sobie pytanie, czy jest sens porównywać się do rynku i jego uczestników.