Sprawozdania finansowe Fabryka Materacy Janpol
Dane bilansowe FABRYKA MATERACY JANPOL
|
ROK
|
||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Aktywa razem | 38 013 545,78 | 38 825 281,93 | 45 675 339,52 | 38 179 282,81 | 36 935 753,00 | 39 049 171,04 |
| A. Aktywa trwałe | 23 848 150,45 | 23 855 901,32 | 26 028 084,93 | 22 472 755,34 | 22 476 302,70 | 22 855 399,90 |
| B. Aktywa obrotowe | 14 165 395,33 | 14 969 380,61 | 19 647 254,59 | 15 706 527,47 | 14 459 450,30 | 16 193 771,14 |
| C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| Pasywa razem | 38 013 545,78 | 38 825 281,93 | 45 675 339,52 | 38 179 282,81 | 36 935 753,00 | 39 049 171,04 |
| A. Kapitał (fundusz) własny | 34 711 731,52 | 35 428 148,69 | 38 257 826,84 | 34 506 323,11 | 33 638 794,64 | 34 625 663,05 |
| B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 3 301 814,26 | 3 397 133,24 | 7 417 512,68 | 3 672 959,70 | 3 296 958,36 | 4 423 507,99 |
| I. Zobowiązania długoterminowe | 21 771,68 | 285 266,01 | 1 140 408,15 | 297 195,80 | 0,00 | 0,00 |
| II. Zobowiązania krótkoterminowe | 3 144 342,32 | 2 953 676,15 | 6 124 711,48 | 3 361 177,76 | 3 294 793,51 | 3 940 993,02 |
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Answear.com: Marki premium zaczynają procentować
Zwrot w kierunku wyższej półki przynosi rezultaty widoczne w wynikach. Answear.com pracuje nad efektywnością marketingu, selekcjonuje brandy i przekuwa w zysk wprowadzane zmiany. Planuje też
Rolls-Royce otwiera centrum kompetencji w Krakowie. Rozważa też inwestycje w produkcję obronną
Przemysłowy gigant wkrótce otworzy centrum wsparcia pracowników i swojego globalnego biznesu. To początek nowego rozdziału historii Rolls-Royce’a w Polsce - twierdzi Helen McCabe, członkini zarządu
Jak oszuści manipulują ofiarami scamów
Metoda na policjanta, Blika, wnuczka, prokuratora, policjanta, księdza, bankowca, pracownika skarbówki - scenariuszy ataków jest wiele. Cel - tak zmanipulować człowieka, żeby uwierzył, że kontaktuje