Zarząd firmy FABER-KIERMASZEK JUSTYNA faber photography & it-tech - JUSTYNA FABER-KIERMASZEK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JUSTYNA FABER-KIERMASZEK (CEIDG)
JUSTYNA FABER-KIERMASZEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FABER-KIERMASZEK JUSTYNA FABER PHOTOGRAPHY & IT-TECH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-12-15 i ma swoją siedzibę pod adresem IRYSOWA 13A1, PL-44-310, RADLIN. Główny zakres działalności JUSTYNA FABER-KIERMASZEK to Sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania (PKD główne: 46.51.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność związana z oprogramowaniem, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi i inne. NIP FABER-KIERMASZEK JUSTYNA FABER PHOTOGRAPHY & IT-TECH: 6472222283. REGON FABER-KIERMASZEK JUSTYNA FABER PHOTOGRAPHY & IT-TECH: 24052182000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JUSTYNA FABER-KIERMASZEK
Więcej informacji o FABER-KIERMASZEK JUSTYNA FABER PHOTOGRAPHY & IT-TECH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.