Sprawozdania finansowe Fab Falkowski
Dane bilansowe FAB FALKOWSKI
ROK
|
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 7 291 296,85 | 8 675 287,94 | 10 859 217,48 | 5 612 395,38 | 3 715 327,98 | 4 621 983,05 | 8 702 781,80 |
A. Aktywa trwałe | 136 636,05 | 241 141,68 | 307 871,36 | 372 477,30 | 370 049,23 | 385 109,48 | 461 207,45 |
B. Aktywa obrotowe | 7 154 660,80 | 8 434 146,26 | 10 551 346,12 | 5 239 918,08 | 3 345 278,75 | 4 236 873,57 | 8 241 574,35 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | - | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - | - | - | - |
Pasywa razem | 7 291 296,85 | 8 675 287,94 | 10 859 217,48 | 5 612 395,38 | 3 715 327,98 | 4 621 983,05 | 8 702 781,80 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 5 681 271,39 | 6 766 986,39 | 7 860 598,12 | 1 346 352,70 | 458 122,31 | 1 790 158,48 | 4 013 242,79 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 1 610 025,46 | 1 908 301,55 | 2 998 619,36 | 4 266 042,68 | 3 257 205,67 | 2 831 824,57 | 4 689 539,01 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | - | 825 417,00 | 352 235,35 | 140 894,11 | 0,00 | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 1 575 429,70 | 1 843 493,74 | 2 087 241,88 | 3 913 807,33 | 3 070 740,24 | 2 808 994,09 | 4 592 064,01 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.