Zarząd firmy F. P. H. U. JAMAR Jarosław Marczewski - JAROSŁAW MARCZEWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JAROSŁAW MARCZEWSKI (CEIDG)
JAROSŁAW MARCZEWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą F. P. H. U. JAMAR JAROSŁAW MARCZEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 11, PL-98-161, PAPROTNIA. Główny zakres działalności JAROSŁAW MARCZEWSKI to Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 82.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja samochodów osobowych, produkcja nadwozi do pojazdów silnikowych; produkcja przyczep i naczep, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP F. P. H. U. JAMAR JAROSŁAW MARCZEWSKI: 8291156394. REGON F. P. H. U. JAMAR JAROSŁAW MARCZEWSKI: 730924839.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JAROSŁAW MARCZEWSKI
Więcej informacji o F. P. H. U. JAMAR JAROSŁAW MARCZEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby