Zarząd firmy F.P.H.U. ARTPOL TRANSPORT KROSMET S.C. Artur Jurczak - Artur Jurczak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Artur Jurczak (CEIDG)
Artur Jurczak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą F.P.H.U. ARTPOL TRANSPORT KROSMET S.C. ARTUR JURCZAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem JANA PAWŁA II 136, PL-38-423, ŁĘŻANY. Główny zakres działalności Artur Jurczak to Obróbka mechaniczna elementów metalowych (PKD główne: 25.62.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałej odzieży wierzchniej, produkcja pozostałej odzieży i dodatków do odzieży, obróbka metali i nakładanie powłok na metale, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa mebli biurowych i inne. NIP F.P.H.U. ARTPOL TRANSPORT KROSMET S.C. ARTUR JURCZAK: 6841420809. REGON F.P.H.U. ARTPOL TRANSPORT KROSMET S.C. ARTUR JURCZAK: 371102291.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Artur Jurczak
Więcej informacji o F.P.H.U. ARTPOL TRANSPORT KROSMET S.C. ARTUR JURCZAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby