Zarząd firmy F.H.U.T. AUTO-SPRINT Piotr Kruczek . TAXI NR 125 - PIOTR KRUCZEK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PIOTR KRUCZEK (CEIDG)
PIOTR KRUCZEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą F.H.U.T. AUTO-SPRINT PIOTR KRUCZEK . TAXI NR 125, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1989-02-16 i ma swoją siedzibę pod adresem OSIEDLE TYSIĄCLECIA 1324, PL-32-400, MYŚLENICE. Główny zakres działalności PIOTR KRUCZEK to Działalność taksówek osobowych (PKD główne: 49.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP F.H.U.T. AUTO-SPRINT PIOTR KRUCZEK . TAXI NR 125: 6811194739. REGON F.H.U.T. AUTO-SPRINT PIOTR KRUCZEK . TAXI NR 125: 35103374300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR KRUCZEK
Więcej informacji o F.H.U.T. AUTO-SPRINT PIOTR KRUCZEK . TAXI NR 125
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.