Zarząd firmy F.H.U. SZCZĘŚLIWA WIEWIÓRECZKA NATALIA WOJCIECHOWSKA - NATALIA WOJCIECHOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza NATALIA WOJCIECHOWSKA (CEIDG)
NATALIA WOJCIECHOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą F.H.U. SZCZĘŚLIWA WIEWIÓRECZKA NATALIA WOJCIECHOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-12-23 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BĘDZIŃSKA 41A, PL-41-205, SOSNOWIEC. Główny zakres działalności NATALIA WOJCIECHOWSKA to Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: malowanie i szklenie, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP F.H.U. SZCZĘŚLIWA WIEWIÓRECZKA NATALIA WOJCIECHOWSKA: 6252359152. REGON F.H.U. SZCZĘŚLIWA WIEWIÓRECZKA NATALIA WOJCIECHOWSKA: 366133329.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się NATALIA WOJCIECHOWSKA
Więcej informacji o F.H.U. SZCZĘŚLIWA WIEWIÓRECZKA NATALIA WOJCIECHOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.