Adres | 372A, PL-38-100, DOBRZECHÓW | |
Województwo | podkarpackie | |
Adres e-mail |
![]() |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Działalność PKD:
Firma F.H.U. SILESIA SABINA ZIMNY została założona 2007-09-01 i obecnie mieści się przy 372A, PL-38-100, DOBRZECHÓW. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje inkasa i biura kredytowe, agencje pracy tymczasowej, badanie rynku i opinii publicznej, organizacja targów, wystaw i kongresów, pozostały transport lądowy pasażerski, pozyskiwanie pracy i pracowników, przygotowywanie i podawanie napojów, restauracje i placówki gastronomiczne, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, różny usługi indywidualne, sprzątanie obiektów, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa płodów rolnych i zwierząt, sprzedaż hurtowa żywności i napojów, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, transport drogowy towarów i przeprowadzki, udostępnianie pracowników, usługi gastronomiczne i cateringowe, usługi związane z oprogramowaniem, zagospodarowanie terenów zieleni. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie F.H.U. SILESIA SABINA ZIMNY (REGON 27830284300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
600 mln zł dla firm na czyste technologie
Przedsiębiorstwa i konsorcja naukowo-przemysłowe mogą stanąć w szranki o dofinansowanie projektów badawczych i inwestycyjnych.

Xtreme Fitness zbuduje masę w powiatach
Do końca roku firma chce mieć ponad 160 klubów i 15 placówek Xtreme Kids, a do 2030 r. aż 750 lokalizacji działających pod różnymi, także nowymi szyldami. Kolejny krok: ekspansja w Europie

Konkuruj sam ze sobą, czyli o wyborze benchmarku
Trochę to trwało, ale w końcu stopą zwrotu dogoniłem, a nawet przegoniłem wynik WIG. Zadałem sobie pytanie, czy jest sens porównywać się do rynku i jego uczestników.