Zarząd firmy F.H.U PYŚKA NATALIA CZUŁA - NATALIA CZUŁA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza NATALIA CZUŁA (CEIDG)
NATALIA CZUŁA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą F.H.U PYŚKA NATALIA CZUŁA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-09-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. TADEUSZA KOŚCIUSZKI 9, PL-32-005, NIEPOŁOMICE. Główny zakres działalności NATALIA CZUŁA to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność związana z grami losowymi i zakładami wzajemnymi, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność fotograficzna, badanie rynku i opinii publicznej i inne. NIP F.H.U PYŚKA NATALIA CZUŁA: 6832116495. REGON F.H.U PYŚKA NATALIA CZUŁA: 38960905300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się NATALIA CZUŁA
Więcej informacji o F.H.U PYŚKA NATALIA CZUŁA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.