Zarząd firmy F.H.U. OSIEDLAK Mariusz Czech 96-200 Rawa Mazowiecka ul. Zwolińskiego 2A - Mariusz Czech, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mariusz Czech (CEIDG)
Mariusz Czech prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą F.H.U. OSIEDLAK MARIUSZ CZECH 96-200 RAWA MAZOWIECKA UL. ZWOLIŃSKIEGO 2A, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-04-28 i ma swoją siedzibę pod adresem ZWOLIŃSKIEGO 2A, PL-96-200, RAWA MAZOWIECKA. Główny zakres działalności Mariusz Czech to Sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.25.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych, przygotowanie terenu pod budowę, tynkowanie, zakładanie stolarki budowlanej i inne. NIP F.H.U. OSIEDLAK MARIUSZ CZECH 96-200 RAWA MAZOWIECKA UL. ZWOLIŃSKIEGO 2A: 8351408328. REGON F.H.U. OSIEDLAK MARIUSZ CZECH 96-200 RAWA MAZOWIECKA UL. ZWOLIŃSKIEGO 2A: 75081089900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mariusz Czech
Więcej informacji o F.H.U. OSIEDLAK MARIUSZ CZECH 96-200 RAWA MAZOWIECKA UL. ZWOLIŃSKIEGO 2A
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.