Zarząd firmy F.H.U - NEMA BYCZKO MARIUSZ - MARIUSZ BYCZKO, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIUSZ BYCZKO (CEIDG)
MARIUSZ BYCZKO prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą F.H.U - NEMA BYCZKO MARIUSZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-03-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LOTNICZA 10A, PL-58-521, JEŻÓW SUDECKI. Główny zakres działalności MARIUSZ BYCZKO to Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek (PKD główne: 45.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich i inne. NIP F.H.U - NEMA BYCZKO MARIUSZ: 6161017664. REGON F.H.U - NEMA BYCZKO MARIUSZ: 02046891100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIUSZ BYCZKO
Więcej informacji o F.H.U - NEMA BYCZKO MARIUSZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.