Zarząd firmy F.H.U.MITON MICHAŁ KWIETNIEWSKI - MICHAŁ KWIETNIEWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MICHAŁ KWIETNIEWSKI (CEIDG)
MICHAŁ KWIETNIEWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą F.H.U.MITON MICHAŁ KWIETNIEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-03-26 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. CMENTARNA 17A, PL-26-110, SKARŻYSKO-KAMIENNA. Główny zakres działalności MICHAŁ KWIETNIEWSKI to Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania (PKD główne: 55.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania, pozostała działalność związana z dystrybucją treści, działalność w obszarze komunikacji internetowej, doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania, wszelka pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP F.H.U.MITON MICHAŁ KWIETNIEWSKI: 6631472450. REGON F.H.U.MITON MICHAŁ KWIETNIEWSKI: 292820538.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MICHAŁ KWIETNIEWSKI
Więcej informacji o F.H.U.MITON MICHAŁ KWIETNIEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby