Zarząd firmy F.H.U. Miti, Tomasz Murzyn - Tomasz Murzyn, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Tomasz Murzyn (CEIDG)
Tomasz Murzyn prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą F.H.U. MITI, TOMASZ MURZYN, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-06-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOPALNIANA 25, PL-42-605, TARNOWSKIE GÓRY. Główny zakres działalności Tomasz Murzyn to Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność fotograficzna, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP F.H.U. MITI, TOMASZ MURZYN: 6452141699. REGON F.H.U. MITI, TOMASZ MURZYN: 243280936.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Tomasz Murzyn
Więcej informacji o F.H.U. MITI, TOMASZ MURZYN
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby