Zarząd firmy F.H.U. MĘSKI ŚWIAT JOANNA MISIUNA - JOANNA MISIUNA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JOANNA MISIUNA (CEIDG)
JOANNA MISIUNA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą F.H.U. MĘSKI ŚWIAT JOANNA MISIUNA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PRYMASA STEFANA WYSZYŃSKIEGO 5, PL-41-940, PIEKARY ŚLĄSKIE. Główny zakres działalności JOANNA MISIUNA to Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP F.H.U. MĘSKI ŚWIAT JOANNA MISIUNA: 6451602514. REGON F.H.U. MĘSKI ŚWIAT JOANNA MISIUNA: 24189287100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JOANNA MISIUNA
Więcej informacji o F.H.U. MĘSKI ŚWIAT JOANNA MISIUNA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych