Zarząd firmy F.H.U. Marius Mariusz Lasota - MARIUSZ LASOTA, przedsiębiorca
                    Działalność firmy została zawieszona od 2022-03-01
            
Działalność gospodarcza MARIUSZ LASOTA (CEIDG)
MARIUSZ LASOTA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą F.H.U. MARIUS MARIUSZ LASOTA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-05-18 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOSZYCKA 3, PL-33-100, TARNÓW. Główny zakres działalności MARIUSZ LASOTA to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pranie i czyszczenie wyrobów włókienniczych i futrzarskich, pogrzeby i działalność pokrewna, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP F.H.U. MARIUS MARIUSZ LASOTA: 8731825498. REGON F.H.U. MARIUS MARIUSZ LASOTA: 12018050300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIUSZ LASOTA
            
                    Więcej informacji o F.H.U. MARIUS MARIUSZ LASOTA
        
            Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
            
                            Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
                    
        
    Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości 
                    BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
 
                    Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
 
                    Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych
