Zarząd firmy F.H.U. GRAŻYNA SAWICKA-CHMURA - GRAŻYNA SAWICKA-CHMURA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-05-27
Działalność gospodarcza GRAŻYNA SAWICKA-CHMURA (CEIDG)
GRAŻYNA SAWICKA-CHMURA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą F.H.U. GRAŻYNA SAWICKA-CHMURA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-09-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. POGODNA 1, PL-32-087, PRZYBYSŁAWICE. Główny zakres działalności GRAŻYNA SAWICKA-CHMURA to Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami (PKD główne: 68.31.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP F.H.U. GRAŻYNA SAWICKA-CHMURA: 6760120428. REGON F.H.U. GRAŻYNA SAWICKA-CHMURA: 35066952200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się GRAŻYNA SAWICKA-CHMURA
Więcej informacji o F.H.U. GRAŻYNA SAWICKA-CHMURA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.