Zarząd firmy F.H.U FKM MARTA OSTRASZEWSKA - MARTA OSTRASZEWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARTA OSTRASZEWSKA (CEIDG)
MARTA OSTRASZEWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą F.H.U FKM MARTA OSTRASZEWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-05-21 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BOLESŁAWA PRUSA 2818, PL-50-319, WROCŁAW. Główny zakres działalności MARTA OSTRASZEWSKA to Sprzedaż detaliczna owoców i warzyw (PKD główne: 47.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP F.H.U FKM MARTA OSTRASZEWSKA: 8982197390. REGON F.H.U FKM MARTA OSTRASZEWSKA: 02241275400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARTA OSTRASZEWSKA
Więcej informacji o F.H.U FKM MARTA OSTRASZEWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.