Zarząd firmy F.H.U. DOR-MAR DOROTA MARCHAŃSKA - DOROTA MARCHAŃSKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-08-28
Działalność gospodarcza DOROTA MARCHAŃSKA (CEIDG)
DOROTA MARCHAŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą F.H.U. DOR-MAR DOROTA MARCHAŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-05-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 22C, PL-32-095, WŁADYSŁAW. Główny zakres działalności DOROTA MARCHAŃSKA to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych i inne. NIP F.H.U. DOR-MAR DOROTA MARCHAŃSKA: 9442010230. REGON F.H.U. DOR-MAR DOROTA MARCHAŃSKA: 38276867600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DOROTA MARCHAŃSKA
Więcej informacji o F.H.U. DOR-MAR DOROTA MARCHAŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.
Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.
Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.