Zarząd firmy F.H.U. DISCOM Janina Prajs - Janina Prajs, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Janina Prajs (CEIDG)
Janina Prajs prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą F.H.U. DISCOM JANINA PRAJS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2023-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. OPATOWSKA 20, PL-28-200, KUROZWĘKI. Główny zakres działalności Janina Prajs to Działalność w zakresie telekomunikacji bezprzewodowej, z wyłączeniem telekomunikacji satelitarnej (PKD główne: 61.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP F.H.U. DISCOM JANINA PRAJS: 8661111893. REGON F.H.U. DISCOM JANINA PRAJS: 83026187300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Janina Prajs
Więcej informacji o F.H.U. DISCOM JANINA PRAJS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.