Zarząd firmy F.H.U. DIANTHUS Łukasz Głuch - Łukasz Głuch, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-12-01
Działalność gospodarcza Łukasz Głuch (CEIDG)
Łukasz Głuch prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą F.H.U. DIANTHUS ŁUKASZ GŁUCH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOŚCIELNA 5, PL-32-540, TRZEBINIA. Główny zakres działalności Łukasz Głuch to Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa zboża, nieprzetworzonego tytoniu, nasion i pasz dla zwierząt, sprzedaż hurtowa owoców i warzyw, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP F.H.U. DIANTHUS ŁUKASZ GŁUCH: 6282110138. REGON F.H.U. DIANTHUS ŁUKASZ GŁUCH: 12065500100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Łukasz Głuch
Więcej informacji o F.H.U. DIANTHUS ŁUKASZ GŁUCH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych