Firma F.H.U. CARS KIERASIŃSKI ŁUKASZ
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL69 1050 1937 1000 0022 9256 2523
|
Działalność PKD:
Firma F.H.U. CARS KIERASIŃSKI ŁUKASZ została założona 2005-06-10 i obecnie mieści się przy UL. CZAPLINIECKA 54, PL-97-400, BEŁCHATÓW. Główna działalność firmy to naprawa pojazdów samochodowych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują produkcja konstrukcji metalowych i części, produkcja nadwozi, przyczep i naczep, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż, naprawa motocykli i akcesoriów, transport drogowy towarów i przeprowadzki, transport wodny śródlądowy towarów, usługi kulturalne i rozrywkowe, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń, wspomagające transport, wynajem samochodów bez kierowcy, wyroby z drewna, korka i słomy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie F.H.U. CARS KIERASIŃSKI ŁUKASZ (REGON 10004098200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Spór o rozwój i pierwszy rachunek za demografię
Czy politycy rządu i opozycji różnią się w swoich wizjach rozwoju kraju, jak długo utrzyma się handlowy pokój między USA, a Chinami, co zrobi Rada Polityki Pieniężnej po zaskakującym spadku inflacji
Polski start-up Oxla przejęty przez Amerykanów
W ubiegłym roku start-up Oxla ogłosił zebranie od inwestorów finansowych 41,7 mln zł. Teraz udziały zostały sprzedane inwestorowi branżowemu, amerykańskiemu jednorożcowi Redpanda wycenianemu na 1 mld
Niemoc reformatorska Europy. Plan Draghiego utknął w martwym punkcie
Nieco ponad rok temu Mario Draghi w głośnym raporcie o konkurencyjności Europy przedstawił plan reform, który miał wyprowadzić UE ze stagnacji produktywności, innowacji i idei. Ale jak na razie tempo
