Firma F.H.U. Beata Krzekotowska-Wyzuj
Adres | 46A, PL-63-860, BUŁAKÓW | |
Województwo | wielkopolskie |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń rolniczych oraz dodatkowego wyposażenia |
Działalność PKD:
Firma F.H.U. BEATA KRZEKOTOWSKA-WYZUJ została założona 2013-08-01 i obecnie mieści się przy 46A, PL-63-860, BUŁAKÓW. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują doradztwo związane z zarządzaniem, kucie, walcowanie i metalurgia proszków, naprawa i konserwacja maszyn, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozostała działalność profesjonalna, produkcja broni i amunicji, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, usługi rolnicze bez weterynaryjnych, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń, wspomagające ubezpieczenia, wspomaganie edukacji, wynajem innych maszyn i urządzeń, zarządzanie funduszami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie F.H.U. Beata Krzekotowska-Wyzuj (REGON 30248173800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio