Zarząd firmy F.H.U.B. MARTICA MARTYNA KAMIŃSKA - MARTYNA KAMIŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARTYNA KAMIŃSKA (CEIDG)
MARTYNA KAMIŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą F.H.U.B. MARTICA MARTYNA KAMIŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-07-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SEWERYNA PIENIĘŻNEGO 24, PL-14-200, IŁAWA. Główny zakres działalności MARTYNA KAMIŃSKA to Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych (PKD główne: 41.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: ruchome placówki gastronomiczne, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura, działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni, pozostałe sprzątanie i inne. NIP F.H.U.B. MARTICA MARTYNA KAMIŃSKA: 7441784193. REGON F.H.U.B. MARTICA MARTYNA KAMIŃSKA: 28151259300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARTYNA KAMIŃSKA
Więcej informacji o F.H.U.B. MARTICA MARTYNA KAMIŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.