Firma F. H. U AUTOMOTIVE SŁAWOMIR SZAFRANIEC
| Adres | 103, PL-32-700, WOLA NIESZKOWSKA | |
| Województwo | małopolskie |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL67 1240 5208 1111 0010 6780 0891
|
Działalność PKD:
Firma F. H. U AUTOMOTIVE SŁAWOMIR SZAFRANIEC została założona 2016-05-09 i obecnie mieści się przy 103, PL-32-700, WOLA NIESZKOWSKA. Główna działalność firmy to sprzedaż części samochodowych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie F. H. U AUTOMOTIVE SŁAWOMIR SZAFRANIEC (REGON 36428649000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
eSky nie zwalnia tempa. Zaproponuje Polakom ofertę Thomasa Cooka
W sezonie zimowym eSky nie będzie odpoczywał — Polacy coraz chętniej wybierają krótkie wyjazdy za granicę. Rosnący ruch ma poprawić wyniki finansowe, a w przyszłym roku do klientów trafi oferta
Catalyst oczkiem w głowie prezesa GPW. "Ma ogromny potencjał wzrostu”
Rynek obrotu papierami dłużnymi to obecnie kluczowy biznes dla Giełdy Papierów Wartościowych. To w tym segmencie GPW chce się najszybciej rozwijać i tu widzi najwięcej szans na poprawę przychodów.
Liderzy potrzebują książek, które pokazują i oswajają przyszłość
Technologie, geopolityka i solidne podstawy z psychologii – tak wygląda mapa lektur, które pomagają zrozumieć złożony świat biznesu – twierdzi Julia Patorska, partnerka i liderka Sustainability &