Firma F.H.U. AUTO KOMPLEKS Adrian Grzegorzek
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach |
Działalność PKD:
Firma F.H.U. AUTO KOMPLEKS ADRIAN GRZEGORZEK została założona 2013-05-17 i obecnie mieści się przy UL. JÓZEFA RYMERA 119, PL-44-310, RADLIN. Główna działalność firmy to sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, agencje inkasa i biura kredytowe, badania i analizy techniczne, naprawa pojazdów samochodowych, pozostała działalność profesjonalna, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, restauracje i placówki gastronomiczne, roboty budowlane budynków, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, rozbiórka i przygotowanie terenu, sprzątanie obiektów, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi gastronomiczne i cateringowe, usługi związane z oprogramowaniem, utrzymanie porządku w budynkach, wspomagające transport, wynajem samochodów bez kierowcy, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie F.H.U. AUTO KOMPLEKS Adrian Grzegorzek (REGON 24326217000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.