Zarząd firmy F.H.U ADEK DAWID WOJCIECHOWSKI - DAWID WOJCIECHOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DAWID WOJCIECHOWSKI (CEIDG)
DAWID WOJCIECHOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą F.H.U ADEK DAWID WOJCIECHOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ARMII KRAJOWEJ 102, PL-95-200, PABIANICE. Główny zakres działalności DAWID WOJCIECHOWSKI to Pozostała działalność pocztowa i kurierska (PKD główne: 53.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP F.H.U ADEK DAWID WOJCIECHOWSKI: 7311911196. REGON F.H.U ADEK DAWID WOJCIECHOWSKI: 36955594700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DAWID WOJCIECHOWSKI
Więcej informacji o F.H.U ADEK DAWID WOJCIECHOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.