Zarząd firmy F.H. STREET WEAR DISTRIBUTION Sobkiewicz Małgorzata - Małgorzata Sobkiewicz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Małgorzata Sobkiewicz (CEIDG)
Małgorzata Sobkiewicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą F.H. STREET WEAR DISTRIBUTION SOBKIEWICZ MAŁGORZATA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-01-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LIGĘZÓW 1, PL-33-200, DĄBROWA TARNOWSKA. Główny zakres działalności Małgorzata Sobkiewicz to Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach. NIP F.H. STREET WEAR DISTRIBUTION SOBKIEWICZ MAŁGORZATA: 8711630567. REGON F.H. STREET WEAR DISTRIBUTION SOBKIEWICZ MAŁGORZATA: 12082902700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Małgorzata Sobkiewicz
Więcej informacji o F.H. STREET WEAR DISTRIBUTION SOBKIEWICZ MAŁGORZATA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.