Zarząd firmy Extreme Shine Maciej Solarz - Maciej Solarz, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-01-31
Działalność gospodarcza Maciej Solarz (CEIDG)
Maciej Solarz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EXTREME SHINE MACIEJ SOLARZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-05-17 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STANISŁAWA STASZICA 1315, PL-43-173, ŁAZISKA GÓRNE. Główny zakres działalności Maciej Solarz to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli. NIP EXTREME SHINE MACIEJ SOLARZ: 6351804796. REGON EXTREME SHINE MACIEJ SOLARZ: 386078106.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Maciej Solarz
Więcej informacji o EXTREME SHINE MACIEJ SOLARZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby