Zarząd firmy Exito Group M. Małczyński R. Badowski - Małczyński Michał Wojciech
Małczyński Michał Wojciech jest w zarządzie KRS EXITO GROUP M. MAŁCZYŃSKI R. BADOWSKI
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Małczyński Michał Wojciech jest również w zarządzie EXITO GROUP M. MAŁCZYŃSKI R. BADOWSKI, która została założona 2017-06-27 i ma siedzibę przy UL. BALETOWA 12, PL-02-862, WARSZAWA. KRS EXITO GROUP M. MAŁCZYŃSKI R. BADOWSKI zajmuje się działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową wyspecjalizowaną pozostałych towarów. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja artykułów papierniczych, pozostałe drukowanie, produkcja pozostałych wyrobów z tworzyw sztucznych, produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP EXITO GROUP M. MAŁCZYŃSKI R. BADOWSKI: 5213362020. REGON EXITO GROUP M. MAŁCZYŃSKI R. BADOWSKI: 140275547.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Małczyński Michał Wojciech
Pozostali członkowie zarządu
Rafał Wojciech Badowski |
Więcej informacji o EXITO GROUP M. MAŁCZYŃSKI R. BADOWSKI
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby