Zarząd firmy EWOLUCJA EWA JAROŃ-WOJEWÓDZKA - EWA JAROŃ-WOJEWÓDZKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza EWA JAROŃ-WOJEWÓDZKA (CEIDG)
EWA JAROŃ-WOJEWÓDZKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EWOLUCJA EWA JAROŃ-WOJEWÓDZKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MŁYNARSKA 3276, PL-01-171, WARSZAWA. Główny zakres działalności EWA JAROŃ-WOJEWÓDZKA to Sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.26.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż hurtowa mebli, dywanów i sprzętu oświetleniowego, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP EWOLUCJA EWA JAROŃ-WOJEWÓDZKA: 5221811202. REGON EWOLUCJA EWA JAROŃ-WOJEWÓDZKA: 14245736000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się EWA JAROŃ-WOJEWÓDZKA
Więcej informacji o EWOLUCJA EWA JAROŃ-WOJEWÓDZKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.