Zarząd firmy Ewelina Nowak-Dudek wspólnik Spółki Cywilnej VIBROSERWIS - Ewelina Nowak-Dudek, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Ewelina Nowak-Dudek (CEIDG)
Ewelina Nowak-Dudek prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EWELINA NOWAK-DUDEK WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ VIBROSERWIS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-03-07 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOLEJOWA 1515, PL-32-310, JAROSZOWIEC. Główny zakres działalności Ewelina Nowak-Dudek to Naprawa i konserwacja maszyn (PKD główne: 33.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja przemysłowych urządzeń chłodniczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia, pozostała sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana, pozostała działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne. NIP EWELINA NOWAK-DUDEK WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ VIBROSERWIS: 6371994191. REGON EWELINA NOWAK-DUDEK WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ VIBROSERWIS: 382758034.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Ewelina Nowak-Dudek
Więcej informacji o EWELINA NOWAK-DUDEK WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ VIBROSERWIS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby