Firma Ewangelizacyjno-Medialna Największa Jest Miłość Imienia Ojca Józefa Kozłowskiego Sj
| Adres | UL. LISTOPADOWA 123-3, PL-92-117, ŁÓDŹ | |
| Województwo | łódzkie | |
| Strona internetowa | fundacja-milosc.org |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Wydawanie książek | ||
Działalność PKD:
Firma EWANGELIZACYJNO-MEDIALNA NAJWIĘKSZA JEST MIŁOŚĆ IMIENIA OJCA JÓZEFA KOZŁOWSKIEGO SJ została założona 2005-09-16 i obecnie mieści się przy UL. LISTOPADOWA 123-3, PL-92-117, ŁÓDŹ. Główna działalność firmy to wydawanie książek i periodyków. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują wydawanie książek, wydawanie czasopism i pozostałych periodyków, pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania, działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 4 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-14.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Ewangelizacyjno-Medialna Największa Jest Miłość Imienia Ojca Józefa Kozłowskiego Sj (REGON 10009259400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Hiszpanie wynajęli doradców do sprzedaży resztówki Santandera
Banco Santander zatrudnił Citigroup i Goldman Sachs do pomocy w sprzedaży pozostałego pakietu akcji w swojej polskiej jednostce, obecnie wycenianego na 6,8 mld zł – wynika z wypowiedzi anonimowych
Pobiłem prezesa Quercusa. W rok zarobiłem 34,6 proc.
Minął rok od upublicznienia portfela Inwestora Wojtka. W tym czasie jego wartość wzrosła o 34,6 proc. To mniej niż WIG, ale więcej niż w tym czasie zarobił Quercus Agresywny, jeden z najlepszych
Hybrydy plug-in to droga donikąd. Eksperci ostrzegają przed 2035 r.
Hybrydy plug-in zdaniem Francuskiego Instytutu Mobilności stoją na straconej pozycji. Ich sprzedaż po 2035 r., o co zabiega część producentów, według ekspertów mija się z celami ekonomicznymi i