Zarząd firmy EWA WĄSOWICZ-CUPAŁ KOMBINAT ROZRYWKI AGENCJA KONCERTOWA - EWA WĄSOWICZ-CUPAŁ, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-01-01
Działalność gospodarcza EWA WĄSOWICZ-CUPAŁ (CEIDG)
EWA WĄSOWICZ-CUPAŁ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EWA WĄSOWICZ-CUPAŁ KOMBINAT ROZRYWKI AGENCJA KONCERTOWA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-03-12 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PROMIENISTYCH 265, PL-31-481, KRAKÓW. Główny zakres działalności EWA WĄSOWICZ-CUPAŁ to Działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych (PKD główne: 90.01.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, pozaszkolne formy edukacji artystycznej, działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych, artystyczna i literacka działalność twórcza i inne. NIP EWA WĄSOWICZ-CUPAŁ KOMBINAT ROZRYWKI AGENCJA KONCERTOWA: 6782614853. REGON EWA WĄSOWICZ-CUPAŁ KOMBINAT ROZRYWKI AGENCJA KONCERTOWA: 12064747300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się EWA WĄSOWICZ-CUPAŁ
Więcej informacji o EWA WĄSOWICZ-CUPAŁ KOMBINAT ROZRYWKI AGENCJA KONCERTOWA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych