Firma Ewa Stepaniuk Fashion Designer, Ewa Stepaniuk-Haryk
Działalność PKD:
Firma EWA STEPANIUK FASHION DESIGNER, EWA STEPANIUK-HARYK została założona 2017-06-07 i obecnie mieści się przy UL. SOWIA 172, PL-53-024, WROCŁAW. Główna działalność firmy to odzież, bez wyrobów futrzarskich. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje inkasa i biura kredytowe, doradztwo związane z zarządzaniem, fotografia, kupno i sprzedaż nieruchomości, organizacja targów, wystaw i kongresów, pozostała działalność profesjonalna, pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, przygotowywanie i podawanie napojów, restauracje i placówki gastronomiczne, różny usługi indywidualne, różny zakwaterowanie, specjalistyczne projektowanie, usługi gastronomiczne i cateringowe, usługi kulturalne i rozrywkowe, usługi związane z oprogramowaniem, usługi związane z rynkiem nieruchomości, wydawanie oprogramowania, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Ewa Stepaniuk Fashion Designer, Ewa Stepaniuk-Haryk (REGON 23118020400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
AI rozgrzała rynek energii. Eksperci: to może się źle skończyć
Euforia wokół sztucznej inteligencji, która w ostatnich latach wywindowała indeks S&P 500 na rekordowe poziomy, odmienia charakter sektora użyteczności publicznej. Spółki energetyczne, dotychczas
Elektrotim rozwija się energetycznie i obronnie. Szykuje nową strategię
Elektrotim, notowany na GPW wykonawca infrastruktury elektroenergetycznej i systemów bezpieczeństwa, ma rekordowy portfel zamówień. Spółka szykuje się do przedstawienia nowej strategii na lata
Ćwierć wieku Fotki. "Paradoks serwisu randkowego polega na tym, że najlepszym scenariuszem jest… utrata klienta”
W 2001 r. Fotka.pl była jednym z pierwszych polskich serwisów społecznościowych. Teraz, jako portal randkowy, stawia na prosty model subskrypcyjny i rozwój funkcji opartych na sztucznej inteligencji.