Zarząd firmy EWA SOBUTKA - SKLEP PRZEMYSŁOWY W PRZERĘBIE - EWA SOBUTKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza EWA SOBUTKA (CEIDG)
EWA SOBUTKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EWA SOBUTKA - SKLEP PRZEMYSŁOWY W PRZERĘBIE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-02-18 i ma swoją siedzibę pod adresem 27A, PL-97-515, PRZERĄB. Główny zakres działalności EWA SOBUTKA to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa zboża, nieprzetworzonego tytoniu, nasion i pasz dla zwierząt, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP EWA SOBUTKA - SKLEP PRZEMYSŁOWY W PRZERĘBIE: 7721821593. REGON EWA SOBUTKA - SKLEP PRZEMYSŁOWY W PRZERĘBIE: 59059309800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się EWA SOBUTKA
Więcej informacji o EWA SOBUTKA - SKLEP PRZEMYSŁOWY W PRZERĘBIE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach