Zarząd firmy EWA KUŹMINÓW FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA EWA-POL - EWA KUŹMINÓW, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza EWA KUŹMINÓW (CEIDG)
EWA KUŹMINÓW prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EWA KUŹMINÓW FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA EWA-POL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JERZEGO BAJANA 5, PL-31-465, KRAKÓW. Główny zakres działalności EWA KUŹMINÓW to Sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.51.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP EWA KUŹMINÓW FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA EWA-POL: 9260007759. REGON EWA KUŹMINÓW FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA EWA-POL: 97034589000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się EWA KUŹMINÓW
Więcej informacji o EWA KUŹMINÓW FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA EWA-POL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.