Zarząd firmy Ewa Krakowiak Kwiaciarnia FABRYKA PASJI - Ewa Krakowiak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Ewa Krakowiak (CEIDG)
Ewa Krakowiak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EWA KRAKOWIAK KWIACIARNIA FABRYKA PASJI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-04-18 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. OPATOWSKA 36, PL-26-006, NOWA SŁUPIA. Główny zakres działalności Ewa Krakowiak to Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.76.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach. NIP EWA KRAKOWIAK KWIACIARNIA FABRYKA PASJI: 6572209483. REGON EWA KRAKOWIAK KWIACIARNIA FABRYKA PASJI: 26001634700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Ewa Krakowiak
Więcej informacji o EWA KRAKOWIAK KWIACIARNIA FABRYKA PASJI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.