Zarząd firmy EWA KOCHANOWSKA PIEROGOWY RAJ - Wyroby Garmażeryjne - EWA KOCHANOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza EWA KOCHANOWSKA (CEIDG)
EWA KOCHANOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EWA KOCHANOWSKA PIEROGOWY RAJ - WYROBY GARMAŻERYJNE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PARYSKA 1728, PL-03-945, WARSZAWA. Główny zakres działalności EWA KOCHANOWSKA to Pozostała usługowa działalność gastronomiczna (PKD główne: 56.29.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP EWA KOCHANOWSKA PIEROGOWY RAJ - WYROBY GARMAŻERYJNE: 1132283219. REGON EWA KOCHANOWSKA PIEROGOWY RAJ - WYROBY GARMAŻERYJNE: 14178066100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się EWA KOCHANOWSKA
Więcej informacji o EWA KOCHANOWSKA PIEROGOWY RAJ - WYROBY GARMAŻERYJNE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach