Zarząd firmy EWA HENRYKA KŁOSOWICZ MARKETING - EWA KŁOSOWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza EWA KŁOSOWICZ (CEIDG)
EWA KŁOSOWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EWA HENRYKA KŁOSOWICZ MARKETING, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-11-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ZIELONA 6625, PL-90-765, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności EWA KŁOSOWICZ to Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 96.09.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP EWA HENRYKA KŁOSOWICZ MARKETING: 7251077297. REGON EWA HENRYKA KŁOSOWICZ MARKETING: 47308263200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się EWA KŁOSOWICZ
Więcej informacji o EWA HENRYKA KŁOSOWICZ MARKETING
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Hybrydy plug-in to droga donikąd. Eksperci ostrzegają przed 2035 r.
Hybrydy plug-in zdaniem Francuskiego Instytutu Mobilności stoją na straconej pozycji. Ich sprzedaż po 2035 r., o co zabiega część producentów, według ekspertów mija się z celami ekonomicznymi i
Były członek władz Idea Banku ma słabą pamięć do relacji z CBA
Dlaczego ten, a nie inny członek rady nadzorczej Idea Banku był przez CBA przesłuchiwany jako pierwszy oraz kto i w jakich okolicznościach dostarczył CBA dokumenty dotyczące dystrybucji obligacji
Fabryka przyszłości ma polski adres
W dyskusji o przyszłości gospodarki dominuje jedno słowo: AI. Tymczasem w sercu polskiej produkcji bije twardy, metaliczny impuls.