Zarząd firmy EWA BRANIECKA-BŁACHUT EBB Design - EWA BRANIECKA-BŁACHUT, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza EWA BRANIECKA-BŁACHUT (CEIDG)
EWA BRANIECKA-BŁACHUT prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EWA BRANIECKA-BŁACHUT EBB DESIGN, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-05-25 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. USTRONIE GÓRNE 113A, PL-34-400, NOWY TARG. Główny zakres działalności EWA BRANIECKA-BŁACHUT to Działalność w zakresie projektowania wnętrz (PKD główne: 74.13.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, materiałów budowlanych, farb i szkła, sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego, artykułów stołowych oraz pozostałych artykułów użytku domowego, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej i inne. NIP EWA BRANIECKA-BŁACHUT EBB DESIGN: 7351327463. REGON EWA BRANIECKA-BŁACHUT EBB DESIGN: 36739716000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się EWA BRANIECKA-BŁACHUT
Więcej informacji o EWA BRANIECKA-BŁACHUT EBB DESIGN
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych