Zarząd firmy Evolution Marketing Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością - Ferlas Katarzyna Maria
Ferlas Katarzyna Maria jest w zarządzie KRS EVOLUTION MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Ferlas Katarzyna Maria jest również w zarządzie EVOLUTION MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, która została założona 2023-09-26 i ma siedzibę przy UL. NORMANDII 5B, PL-05-500, JÓZEFOSŁAW. KRS EVOLUTION MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zajmuje się stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: handel hurtowy, handel detaliczny, działalność wydawnicza, działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo, programów telewizyjnych, nagrań dźwiękowych i muzycznych, nadawanie programów ogólnodostępnych i abonamentowych, działalność agencji informacyjnych i pozostała działalność związana z dystrybucją treści i inne. NIP EVOLUTION MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ: 1231541191. REGON EVOLUTION MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ: 52647304000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Ferlas Katarzyna Maria
Pozostali członkowie zarządu
Więcej informacji o EVOLUTION MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych