Zarząd firmy Evolutio Anika Grażyna Strzelczak-Batkowska - Grażyna Strzelczak-Batkowska, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-01-31
Działalność gospodarcza Grażyna Strzelczak-Batkowska (CEIDG)
Grażyna Strzelczak-Batkowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EVOLUTIO ANIKA GRAŻYNA STRZELCZAK-BATKOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-02-16 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOWIEŃSKA 11/1749, PL-03-438, WARSZAWA. Główny zakres działalności Grażyna Strzelczak-Batkowska to Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja (PKD główne: 70.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agencji reklamowych, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność usługowa związana z poprawą kondycji fizycznej, fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne, działalność obiektów służących poprawie kondycji fizycznej i inne. NIP EVOLUTIO ANIKA GRAŻYNA STRZELCZAK-BATKOWSKA: 1130389066. REGON EVOLUTIO ANIKA GRAŻYNA STRZELCZAK-BATKOWSKA: 14600072200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Grażyna Strzelczak-Batkowska
Więcej informacji o EVOLUTIO ANIKA GRAŻYNA STRZELCZAK-BATKOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.