Opinie, skargi i komentarze o spółce Evidence-Based Marketing Jakub Rąbalski
Napisz swoją opinię o Evidence-Based Marketing Jakub Rąbalski
Obecnie nie ma żadnych opinii na temat spółki EVIDENCE-BASED MARKETING JAKUB RĄBALSKI. Żaden z odwiedzających nie pozostawił jeszcze komentarza na temat produktów lub usług tej firmy.
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Jeśli miałeś do czynienia z tą firmą, zostaw swoją opinię.
Przypominamy, że działalność firmy EVIDENCE-BASED MARKETING JAKUB RĄBALSKI obejmuje następujące obszary: usługi związane z oprogramowaniem, naprawa komputerów i urządzeń, przetwarzanie danych i hostingowe, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, usługi reklamowe, usługi w zakresie informacji.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Pekin chce dialogu z Waszyngtonem, ale stawia czerwone linie
Relacje Chin i USA nieco się ociepliły. Chiny apelują o dalsze rozmowy, jednak wyznacza kwestie, w których nie zamierza ustąpić. Niedawno zawarte porozumienie handlowe jest narażone na wstrząsy.
Moda na reindustrializację zatacza coraz szersze kręgi. Czy ma sens?
Kraje rozwinięte stawiały dotychczas głównie na usługi, szczególnie te oparte na wiedzy. Czy zaniedbały zwykłą fizyczną produkcję?
Czy zgromadziłeś już kapitał, który da ci wolność?
Chciałbyś wyrzucić za drzwi klienta, który działa ci na nerwy, albo sprzeciwić się poleceniu zarządu, które łamie twoje zasady? Taką swobodę zyskasz wtedy, gdy stworzysz sobie finansowy bufor.