Zarząd firmy EVENT SZKOLENIA I CONSULTING BOGUSŁAWA MARTA MALINOWSKA - BOGUSŁAWA MALINOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BOGUSŁAWA MALINOWSKA (CEIDG)
BOGUSŁAWA MALINOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EVENT SZKOLENIA I CONSULTING BOGUSŁAWA MARTA MALINOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-06-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ANDRZEJA STRUGA 23A, PL-58-560, JELENIA GÓRA. Główny zakres działalności BOGUSŁAWA MALINOWSKA to Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 85.59.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, badanie rynku i opinii publicznej, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP EVENT SZKOLENIA I CONSULTING BOGUSŁAWA MARTA MALINOWSKA: 6391219242. REGON EVENT SZKOLENIA I CONSULTING BOGUSŁAWA MARTA MALINOWSKA: 36167812000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BOGUSŁAWA MALINOWSKA
Więcej informacji o EVENT SZKOLENIA I CONSULTING BOGUSŁAWA MARTA MALINOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.