Zarząd firmy EVENT LINE AGNIESZKA LIPIŃSKA - AGNIESZKA LIPIŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza AGNIESZKA LIPIŃSKA (CEIDG)
AGNIESZKA LIPIŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EVENT LINE AGNIESZKA LIPIŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-02-14 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WŁADYSŁAWA GRABSKIEGO 89, PL-35-312, RZESZÓW. Główny zakres działalności AGNIESZKA LIPIŃSKA to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych, działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych, działalność sportowa, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP EVENT LINE AGNIESZKA LIPIŃSKA: 8721353046. REGON EVENT LINE AGNIESZKA LIPIŃSKA: 18087458700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGNIESZKA LIPIŃSKA
Więcej informacji o EVENT LINE AGNIESZKA LIPIŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.