Zarząd firmy Euzebiusz Wierzbiński Mała gastronomia - Euzebiusz Wierzbiński, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-12-31
Działalność gospodarcza Euzebiusz Wierzbiński (CEIDG)
Euzebiusz Wierzbiński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą EUZEBIUSZ WIERZBIŃSKI MAŁA GASTRONOMIA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SOJUSZNIKÓW 31, PL-74-510, TRZCIŃSKO-ZDRÓJ. Główny zakres działalności Euzebiusz Wierzbiński to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, ruchome placówki gastronomiczne, przygotowywanie i podawanie napojów, działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni. NIP EUZEBIUSZ WIERZBIŃSKI MAŁA GASTRONOMIA: 7371139463. REGON EUZEBIUSZ WIERZBIŃSKI MAŁA GASTRONOMIA: 81234485700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Euzebiusz Wierzbiński
Więcej informacji o EUZEBIUSZ WIERZBIŃSKI MAŁA GASTRONOMIA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach